poniedziałek, 14 października 2013

Zakładka: Tumblr

Pojawiła się wczoraj nowa zakładka.
Chodzi w niej o mojego wesołego Tumblra (czyt. tamblera), w którym rebloguję urocze gify i obrazki, również urocze. Gifów więcej.
Główną, i praktycznie jedyną, tematyką jest Doctor Who. To dzięki temu serwisowi moja obsesja stała się tak zaawansowana. Gify robią swoje, ponieważ im więcej dla oczu tym więcej dla duszy. Tymczasem zapraszam do przeczytania Tumblr'owego wpisu.


Dla osób niezaznajomionych za Tumblr'em:

#1. Kwintesencja Internetu.
Większość (o ile nie wszystkie) hitów Internetu pochodzi z Tumblr'a. Dzieje się tak, ponieważ ludzie siedzący w sieci prędzej czy później wpadają na jakiś odnośnik czy link. Tak to się zaczyna. Potem zaczynają coś tworzyć, ogólnie być kreatywnym.


#2. Reaction Gifs.
(Tą drogą ja dowiedziałem się o tym serwisie.)
Każdy widział choć raz gif zamiast pisemnej odpowiedzi. Takie odpowiedzi są często bardziej trafne i, po prostu, bardziej dowcipne. A najwięcej gifów znajdziemy właśnie na "tamblerze". To właśnie tych gifów możecie uświadczyć w tej notce.
Poniżej kolega z serialu House jest zażenowany twoją oceną z matematyki.


#3. Rebloguj, moja miła.
Tumblr to swego rodzaju blog, ale oparty na obrazach. Pojawia się tu magiczny przycisk "Rebloguj" (ang. 'Reblog'), który umożliwia podzielenie się obrazkiem bez łamania praw autorskich, gdyż ponieważ zawsze zostawiasz odnośnik do miejsca gdzie znalazłeś dzieło. Możesz też otagować jakoś fajnie obrazki (np. #nomnomnomnomnom, #oh my feels czy #i ship em so hard). Czyli po co życie społeczne skoro można reblogować.


#4. 25 godzin na dobę, 8 dni w tygodniu.
Kiedyś obserwowałem jak pojawiały się gify do ostatniego światecznego odcinka Doctora Who czyli The Snowmen. Pierwsze pojawiły się cztery minuty po emisji. Przez następne dwie godziny pojawiło się ich co najmniej sto, ale nie jestem pewny czy nie dwa albo trzy razy więcej. W innych fandomach pewnie nie jest inaczej. Jestem zszokowany tym jak ludziom chce się robić takie rzeczy.


#5. Fandom dla każdego.
Tumblr to też miejsce promowania fandomów. (Fandom czyli nieoficjalne zrzeszenie fanów zjawiska popkulturalnego.) Znajdziecie tu dla siebie coś z Supernatural, Hannibala, House'a, Przyugód Merlina, Agentów S.H.I.E.L.D., Harry'ego Pottera, Doctora Who, najróżniejsze shippingi (oficjalne lub nie uczuciowe związki między dwójką lub więcej osób) i wszystkiego innego. Wystarczy poszukać!


Do napisania i... Let's Tumblrin'!
(Wiem, że niepoprawnie, ale za to jak fajnie!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...