środa, 2 października 2013

Twórczość graficzna #1. Wydanie portretowe.

Przedstawię wam tu kilka rysunków (starszych) przedstawiających moje fascynacje Doctorem Who. Podane są odwrotnie chronologicznie.
Ażeby powiększyć proszę kliknąć.

Clara, My Clara. Portret z naprawdę dobrego finału siódmego sezonu Doctora. 7x13.
Doktor z odcinka Hide.
 
Portret z okazji dnia 11.11.11. Z prawej linearna, niedokończona wersja, po lewej gotowa.
River Song ze swojego drugiego występu w serialu. Tyle siedziałem nad tym portretem, że aż się dziwę, że udało mi się go skończyć.
Mój absolutnie pierwszy portret kogokolwiek z Doctora Who. Wiem, że nie jest idealne, ale powyżej widać jak bardzo poprawiłem się w przeciągu roku 2011.

Koniec przeglądu.
I oczywiście, miłego wieczoru.


PS/ Jutro notka z trollem, Stevenem Moffatem w roli głównej.
PSS/ Odnośnie rysunków, wszelkie prawa zastrzeżone :) Jeśli ktoś chciałby wykorzystać je to tylko i wyłącznie za moją zgodą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...