poniedziałek, 10 lutego 2014

Randomowe Portrety #1

Witam, państwa.
Pracuję teraz na portretami i uznałem, że miło byłoby się z Wami nimi podzielić. Są to szybkie szkice wrażeniowe (mam nadzieję, że nie mylę definicji) i starałem się, żeby w czasie do pięciu minut uchwycić podobieństwo. Niektóre są lepsze, a inne gorsze, ale przy wszystkich się starałem.
I przepraszam też za jakość niektórych, bo mój skaner nie zawsze działa tak jakbym chciał. A może za dużo od niego wymagam...?
Jakby co, twarze są wzięte z różnych źródeł, ale głównie ze zdjęć z moich podręczników :) 
Enjoy!
Miałem wrzucić szczeniaczka machającego łapkami w powietrzu, ale jako, że kwiecień się zbliża, to zdecydowałem się na Tyriona.

Zdziwiona pani z pewnej sztuki teatralnej.
Twarz od boku, która jakoś nie podeszła mi na początku, ale mogło być gorzej.
Kolega był w koronie, ale na zdjęciu korona została obcięta, więc zdjąłem mu ją całkowicie.
Mój ulubiony w tym zestawieniu. Chyba przez cienie, taak, to zdjęcie było dobre.
Moja druga liderka. I myślę, że trzecie miejsce przypadnie zdziwionej pani.
Na razie tyle i cieszy mnie, że nareszcie znalazłem czas, żeby tytuł mojej wesołej twórczości jednak okazał się być trafnym tytułem.
Do napisania!

1 komentarz:

  1. Uwielbiam takie rysunki. Wydają się być takie proste, bo przecież to zaledwie kilka pociągnięć ołówkiem po kartce papieru... ale w tym tkwi ta cała magia, bo widać uchwycone piękno i to, co autor uznał za warte pokazania :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...