wtorek, 1 października 2013

Zakładka: O Mnie

NOWE~NOWE~NOWE

U góry strony pojawił się tajemniczy pasek.
Jest to pasek stron, które należąc do tego bloga, ale nie ma ich w liście wpisów. Tak, zgadliście, to strony. Strona ta to "O Mnie". Tym razem powstrzymam się od łamigłówki pod tytułem "O czym jest ta strona?". Czyli pasek pod nagłówkiem można uznać za wyjaśniony.
(Jest trochę za ciemny, ale mam nadzieję, że to tragicznie nie utrudnia odbioru. Jeśli utrudnia to proszę o informacje.)
Jeśli chcielibyście się czegoś o mnie dowiedzieć to zapraszam do lektury.
A zachęcając do wejścia. We wpisie kilka miłych gifów (w tym jeden z Benedictem Cumberbatch'em) i inne równie miłe treści pisane (choć w nich nie ma już Benedicta Cumberbatcha).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...