piątek, 15 listopada 2013

Twórczość graficzna #5 ~ Tak dużo Pięćdziesięciolecia.

Wiem, że ostatnio publikowałem dużo Doctora Who, ale zbliża się Pięćdziesięciolecie, więc dziś pojawi się coś nowego w tej tematyce. Powiem tylko, że jutro możecie spodziewać się już czegoś nowego.
Ale to jutro.

(Rysunki będące moją wesołą twórczością mogą być trochę rozmazane, ale klikając na nie wyraźnie się powiększą niczym po machnięciu sonicznym śrubokrętem.)

Podpisy są przedstawione w formie hashtag'ów, ale nie jest to niemiłe odgapienie pomysłu od kampanii reklamowej BBC. Powodem jest fakt, że zwlekałem z publikacją z powodu braku czasu (pamiętacie, że zawiesiłem bloga?).
Nasza szanowna panna Tyler, alias Zły Wilk (ang. Bad Wolf).
Oraz posiadający jedynie jeden biedny sezon Dziewiąty Doktor.
Nie rozpisuję się.
Chciałem podzielić się z Wami rysunkami, które mogą się Wam spodobać, a mnie to już szczególnie :) Nigdy za dużo Dziewiątego i Rose (ale ją zależnie od okoliczności, a te aktualnie są bardzo korzystne). Czyli czekam z niecierpliwością.

IMPORTANT, VERY IMPORTANT
A osoby, które nie widziały mini-odcinka specjalnego zatytułowanego "The Night of the Doctor" zachęcam do jak najszybszego nadrobienia zaległości! Powiem, że będziecie zaskoczeni tym co Moffat dla nas przyszykował.


I z tym miłym akcentem życzę Wam dobrej nocy.
Do napisania.

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne rysunki, zwłaszcza 9-tego! To moje pierwsze wcielenie i zarazem jedno z ulubionych. A mózg wysiada przy mini-odcinku!

    BTW, nie wiem czy zwróciłeś uwagę, ale podlinkowałam Cię we wpisie o Liebster Blog Award. Jeśli masz ochotę, będzie mi miło jeśli odpowiesz na pytania. http://irisvallis.blogspot.com/2013/11/liebster-hipster-czyli-kazdy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjątkowo mi było szkoda, że Dziewiąty miał tylko jeden sezon, bo naprawdę można byłoby jeszcze rozwinąć go. Ale nie narzekam. Chris był świetny, tak samo jak David i Matt, i cieszę się, że miał swoją chwilę w serialu.
      Mini-odcinek genialny i naprawdę ucieszyłem się, że Moffat zataił to i owo :)

      PS/
      Wow! Zostałem nominowany!
      Czyli już wiem jakim wpisem zajmę się jutro... :)

      Usuń
    2. To był naprawdę fajny Doktor i szkoda, że nie pojawi się w rocznicowym :(

      Usuń
  2. Rose trochę dziwnie wygląda z taką wielką szczeną (dziewczyny mają drobniejsze i łagodniejsze rysy jednak), natomiast bardzo podoba mi się, jak narysowałeś Dziewiątego. Pomijając fakt, że to mój ulubiony Doktor ;) Bardzo ciekawa kreska i fajny styl. Rysuj więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rysuję :) A z Rose trochę się pobawiłem, bo ma ona dość charakterystyczne rysy i w sumie lekko ją skarykaturyzowałem (tak tłumaczę, że mogłaby być lepsza :) ). I dzięki za radę, dalej ćwiczę i każda pomoc się przyda :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...