poniedziałek, 23 grudnia 2013

All I want for Christmas is you!

Święta już tuż-tuż. Wręcz jutro jest Wigilia, jakby ktoś nie zauważył. ...ja nie zauważyłem (pomijam fakt, że nie ma śniegu przypominającego, że to już zima oraz temperatury będą raczej plusowe). Nieistotne. Ważne, że sobie przypomniałem. I całe porządki nagle nabrały sensu...

Najlepsze życzenia oczywiście od Davida Tennanta, aktualnie ze stylowym warkoczem i w kultowym sweterku.
Chciałbym Wam życzyć wesołych Świąt w gronie rodzinnym i w miłej atmosferze.
I oczywiście, kiedy już prezenty zostaną rozpakowane, a potrzeba składania życzeń zaspokojona to życzę również Świąt spędzonych popkulturalnie. Oczywiście nie narzucam się, ale chyba większość osób zainteresowanych znalazła sobie kilka pozycji filmowych do nadrobienia przez tę przerwę świąteczną. Też znalazłem :) Z życzeniami na nowy rok wstrzymam się do dnia wcześniej, bo w końcu piszę na bierząco. 
...I wesołego Nowego Roku! A co mi tam!


W Internecie pojawiło się też wiele nowych, bardzo świątecznych gifów i obrazków, które naprawdę szerzą wszem i wobec atmosferę Świąt. Trochę smutne, trochę wesołe, ale wszystkie mają w sobie serce. I dobrze. Poszukajcie, a na pewno znajdziecie coś dla siebie.


Tytułowe gify, które są mi napawdę miłe. Ktoś się postarał. Ale tumblr to miejsce, gdzie gify stają się czymś więcej niż zwykłymi gifami. Ludzie się starają i wychodzi. Podziwiam ich widząc między innymi zestawienia kolorystyczne fragmentów serialów. 


I jeszcze filmik (a raczej piosenka), w którym się zakochałem z Gallifrey.pl. Świetny i naprawdę uroczy. W końcu czy jest coś słodszego niż Dalekowie otoczeni choinkami? Czemu nie! I barwa głosu użytkowniczki Elya jest naprawdę miła. 


Wesołych Świąt!

PS/ Pracuję aktualnie nad nową oprawą wizualną bloga, bo teraz ma raczej niezbyt zaawansowany wygląd. Nie podaję daty, ale już wkrótce :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...