niedziela, 1 grudnia 2013

Twórczość graficzna #6. The bridge.

Idąc za ciosem, podzieję się z Wami moją twórczością graficzną sprzed tygodnia, rysunek zrobiony do wczorajszego wpisu. Wiem, że to nie brzmi zbyt chronologicznie, ale narysowałem to na wenie tuż po finale, a że po drodze sam artykuł udało mi się napisać dopiero wczoraj, to można to wyjaśnić.
Sorry, nie mam TARDIS, niestety.

Wracając słowem opisu. Narysowałem Korrę w jej nowym stroju drugiego sezonu w stanie Avatara, kontrolującą wodę. Woda dość naiwnie narysowana, ale tak to sobie wymyśliłem. No i użyłem do niej moich starych flamastrów :) No i kredek. Ogólnie cały rysunek zrobiony kredkami firmy Faber-Castell (zawsze myli mi się z Castiel), a kontury naszej pani Avatar wykonane przy pomocy specjalnego cienkopisu, który kupiłem do rysowania komiksów, ale nie mam czasu, żeby je robić, więc zadowalam się nim w pojedynczych pracach.

Enjoy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...